Informatie aanvragen

Overleg

28-10-2018 hebben we overleg gehad. Hier vind je de powerpoint 
Afspraken die we hebben gemaakt;

  • Meer structuur in overleg
  • Meer structuur in werkprocedures in de horeca
  • Werkinstelling, kan ik nog wat voor je doen? en beter samenwerken
  • Blijven communiceren met elkaar
  • Er komt groot onderhoud aan op alle materialen en activiteiten
  • Blijf dagrapporten etc goed invullen
  • Belangrijke data noteren. Betreffende het personeelsweekend in maart of je bent er of je bent er niet. Half doen we niet meer dan valt er namelijk geen planning te maken.

 

Eigen verbruik
 

Iedereen heeft na het werk recht op een werkdrankje. Dit drankje wordt genoteerd in de kassa op tafel 101.

Al het personeel heeft een eigen tafelnummer in de kassa. Bestellingen die jij plaatst worden op dit tafelnummer geregistreerd. Jij ontvangt 25% korting op je tafelnummer. Afrekenen mag alleen bij Jan, Silphen of Wim. Zorg ervoor dat je je nummer onthoudt en regelmatig even betaalt.

Verder is het zo dat je niet zo maar eten uit de koelkast of vriezer kunt pakken om klaar te maken voor je zelf. Je hebt recht op gebruik van bedrijfsmiddelen als je een lange dienst hebt. Dan gaan dergelijke zaken altijd in overleg met Jan Silphen of Wim. Wij gaan er vanuit dat je je eigen lunchpakketje meeneemt naar je werk.